Klacht Comfort partners: Ze laten je gewoon uren wachten en laten niks weten.

Klachtnummer
# 353265
Gebruiker
Knak
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vandaag 5 uur gewacht. Ze reserveren gewoon een halve dag, en komen dan last-minute. In plaats dat ze communiceren wat de verwachte aankomsttijd zal zijn, kan jij gewoon de hele dag binnen blijven en wachten. Tegenwoordig zijn er echt wel manieren (sms, email, whatsapp) om de klant te informeren over de verwachte aankomsttijd. Alle informatie om dat te kunnen doen hebben ze. Als je de 4e op de lijst bent kunnen ze best inschatten wat de aankomsttijd gaat zijn.

Gewenste oplossing

Geef gewoon een reële schatting van de aankomsttijd. Ze reserveren je in een blok van 5 uur. Als je de 3e bent in de middag, dan weten zij best wel dat ze pas om 3 uur bij je gaan zijn. Dus er valt best te plannen zonder dat hun klant daar de dupe van is.

2 reacties

  1. Auteur
    Comfort partners
    Datum
    Goedemorgen heer, mevrouw Booij,

    Hartelijk dank voor uw bericht. We bieden onze verontschuldiging aan als we niet duidelijk zijn geweest in onze communicatie. Wij hebben de desbetreffende afdeling hierop geattendeerd en vertrouwen erop dat u spoedig geholpen zult worden.
    Met vriendelijke groet, Team Comfort Partners
  2. Auteur
    Comfort partners
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Comfort partners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen