Klacht Comforttrends.nl: Er kan geen rechtstreeks contact gelegd worden bij reclamatie

Klachtnummer
# 405262
Gebruiker
H.A. Ende
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wordt niet terug gebeld bij een reclamatie van mij inzake levering welke
niet helemaal in orde was

De oplossing

Ik ben na 4x bellen met het bij mij bekende telefoonnummer het spuugzat
en wens verder geen reclame meer van hun te krijgen in mijn brievenbus
welke overigens minstens 2x per week geschied en zal nooit meer een bestelling
bij hun plaatsen

2 reacties

  1. Auteur
    Comforttrends.nl
    Datum
    Geachte heer van den Ende,

    Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. We hebben u naar aanleiding van uw telefoontje op 15 november om 14.36u teruggebeld. We hebben u toen helaas niet kunnen bereiken. Daarna hebben wij helaas verzuimd om het nogmaals te proberen, waarvoor nogmaals onze excuses. Vanzelfsprekend zullen wij voldoen aan uw verzoek om geen post meer te sturen. Gezien onze voorbereidingstijd kan het enkele weken duren voordat u daadwerkelijk niets meer ontvangt, dus graag de komende post als niet verzonden beschouwen.
    Ik begrijp uit uw klacht dat u belde omdat er iets niet in orde is met uw bestelling. Graag maak ik van deze gelegenheid ook gebruik om u te vragen wat het probleem is zodat we het alsnog voor u kunnen oplossen.
    Met vriendelijke groeten,

    Team ComfortTrends
  2. Auteur
    H.A. Ende
    Datum
    Het lichtje van de stormbestendige paraplu functioneert niet .Deze klacht is bij het eerste
    telefoongesprek op 15-11-2019 reeds aan u medegedeeld.

Ook een klacht indienen over Comforttrends.nl?