Klacht Comfyo.nl: [Verwijderd] bedrijf

# 420144
Rub

Een product besteld bij dit bedrijf die de producten vanuit China laten komen. De prijs die je voor dit product betaald is bijna 10x zoveel. Na uitpakken van dit product voldeed Het niet naar wens. Het was een cadeau. Terugsturen bleek één groot probleem, want bij aankomst van dit retour product bleek de verpakking niet in orde te zijn. Een stukje plastic wat er niet meer goed omheen zat. Ze konden het zó niet meer verkopen. Ik werd tegemoet gekomen met 70procent vergoeding. Na een akkoord zou volgens de voorwaarden Het bedrag binnen 5 werkdagen geretourneerd worden. Helaas zijn we al dagen verder en is het bedrag nóg niet teruggestort. De klantenservice Voor zover ze die hebben laat Te wensen over. Ik ga er ook vanuit dat het item opnieuw wordt verkocht er mankeert immers niets aan.

Zo snel mogelijk het bedrag retourneren.

Wij vinden dat Comfyo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Comfyo.nl?