Klacht Compass24.nl: Compass24.nl houdt zich niet aan Nederlandse Wet mbt Garantie/Service afspraken.

Stephan

Compass24.NL heeft mij een reddingvlot verkocht van het merk Plastimo Cruiser.
De eerste servicebeurt was bij de prijs inbegrepen. Compass24.NL wil deze gratis
nu niet meer leveren omdat ik mij niet aan de Duitse/Oostenrijkse regels zou hebben gehouden.
Deze regels zijn ook nooit vermeld bij de levering van het vlot.
Compass24.nl probeert zicht nu te verschuilen achter fabrikant Plastimo.
In Duitsland kan dit misschien wel en Nederland mag dit volgens de Nederlandse Wet niet. Compass24.nl is als verkoper en bij Wet verplicht mij als klant de servicebeurt te leveren. Zoniet dan levert Compass24.nl volgens de Nederlandse Wet een wanprestatie.

Compass24.NL heeft na een mailwisseling haar aanbod de servicebeurt van mijn vlot
uit te voeren verhoogd van € 150 naar € 350.
De verwachte doorlooptijd is gesteld op 10-11 weken.
Compass24.nl is hiermee de duurste en meest trage leverancier op het internet!

Gewenste oplossing:
1. Compass24.Nl komt afspraken na en levert alsnog de servicebeurt.
2. De koop van het vlot wordt wegens Wanprestatie ongedaan gemaakt: Compass24.nl betaald mij het aankoopbedrag € 799 terug en houd het vlot.
3. Compass24.nl stuurt mij het vlot terug en vergoed € 350 de kosten van de eerste
servicebeurt. Ik kan de servicebeurt een snellere leverancier laten uitvoeren.

Wij vinden dat Compass24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Compass24.nl?