Klacht Compass24.nl: Herinneringskosten

Klachtnummer
# 66862
Gebruiker
Ellie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben vergeten een factuur te betalen en krijg hier een herinneringsbrief over. Hierbij worden meteen € 6,- herinneringskosten in rekening gebracht.
Dit is in strijd met de wet, waarin staat dat mij eerst een kosteloze herinnering verstuurd moet worden, waarna ik 14 dagen de tijd moet krijgen om alsnog te betalen.
Compass stelt zich op het standpunt dat herinneringskosten niet hetzelfde zijn als incassokosten en wil de ten onrechte betaalde € 6,- niet terugstorten.

De oplossing

Ik wil de kosten van € 6,- die mij (in strijd met de wet) in rekening zijn gebracht terug ontvangen.
Ik wil dat zij hun werkwijze hieromtrent aanpassen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Compass24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Compass24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen