Klacht Compass24.nl: slechte Cruising antifouling

Klachtnummer
# 77698
Gebruiker
antifouling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Compass Cruising zelfslijpende antifouling gekocht en in mei aangebracht. 3 maanden later aangroei van plm. 30 cm. Divers mails gestuurd . Ook gevraagd of men wil komen kijken en testrapport opgevraagd. Echter geen resultaat. Men leest de emails niet goed of nauwelijks en men probeert op alle mogelijke manieren de verantwoordelijkheid te ontlopen. In totaal € 400,- uitgegeven ( € 300,- hijskosten en € 100,- antifouling) met een bedroevend resultaat. Ik koop dus geen spullen meer bij zo'n bedrijf.

De oplossing

Een tegemoetkoming in de gemaakte kosten en het lijkt mij verstandig dit product uit de verkoop te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Compass24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Compass24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen