Klacht Computerbril.org: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en van het bedrijf niets meer gehoord.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 457282
Gebruiker
D. Vogel
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op 19 mei heb ik 2 blueblock computer brillen t.w.v. 32,95 euro gekocht en betaald, ik ontving een bevestiging van mijn bestelling en dat was het. Ik heb nooit meer iets gehoord. Ik heb de brillen niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mijn e-mails en het telefoonnummer is buiten gebruik.

Gewenste oplossing

Ik wil graag de brillen ontvangen of mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    D. Vogel
    Datum
    Ik kreeg na het aanmaken van mijn klacht ineens een mailtje dat ik rekening moest houden met dat er een vertraging kon zijn op mijn bestelling vanwege Corona. En als ik nog vragen had dat ik kon reageren op dat mailtje. Ik reageerde met de vraag wanneer het op de post is gegaan en of er ook een track en trace code is. Daar heb ik niets meer op gehoord. Het is inmiddels 40 dagen geleden dat ik de bestelling deed.
  2. Auteur
    D. Vogel
    Datum
    Klacht is nog niet opgelost, ik heb niets meer gehoord.
  3. Auteur
    D. Vogel
    Datum
    Niks meer gehoord.
  4. Auteur
    D. Vogel
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen of gehoord.
  5. Auteur
    D. Vogel
    Datum
    Nog steeds niets gehoord of ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Computerbril.org?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen