Opgelost door Computerbuddies.nl: Incorrecte nota en onbeschofte behandeling daarna

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 500730
Gebruiker
T. Biesma
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Monteur kwam uren te laat. Men was ons vergeten. Erger: ik ontvang een nota die veel hoger is dan de offerte. Daarvoor ben ik vooraf en tijdens bezoek monteur niet voor gewaarschuwd.
Hier heb ik hen 5 x een mail gestuurd en 1 x gebeld. Resultaat: geen antwoord, maar wel 2 x een aanmaning.
Dit bedrijf gebruikt minimaal 3 namen: Computerbuddies, Monteur Aan Huis en de afkorting hiervan: M.A.H.

Gewenste oplossing

Mij een creditnota sturen voor het teveel gefactureerde bedrag.
Geboden oplossing
Vandaag de creditnota ontvangen. Ben nu content met de afhandeling
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    T. Biesma
    Datum
    Er is mij inmiddels via een mail een creditnota beloofd. Deze creditnota heb ik echter nog niet ontvangen.
  2. Auteur
    T. Biesma
    Datum
    Ik wacht nog steeds op hun creditnota.
  3. Auteur
    Computerbuddies.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Dhr. Biesma,

    Excuses, de creditnota was wel aangemaakt maar niet verzonden.

    Ik heb deze zojuist naar uw e-mail verzonden.

    Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag van u.

    Vincent^

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Computerbuddies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen