Klacht Computerbuddies.nl: Na opzegging van mijn abonnement krijg ik niet een evenredig deel van mijn abonnementsgeld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603557
Gebruiker
A.L.P. van Dijk
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn abonnement (een abonnement dat minimaal 10 jaar op 12 december elk jaar stilzwijgend is verlengd) op 7 april 2022 opgezegd omdat ik niet tevreden was over de service. Ik had een probleem met mijn printer en heb Computerbuddies gebeld voor hulp, zou worden teruggebeld voor het maken van een afspraak aar heb daarna niet meer vernomen.
Ik heb Computerbuddies gevraagd om het abonnementsgeld van dit jaar van 7 mei tot 12 december ad € 70 terug te storten maar dat zijn ze (tot nu toe) niet van plan. Een abonnement voor een heel jaar kost € 120.
Ik wil mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Het evenredig deel van het abonnementsgeld wil ik terug. € 70.
Geboden oplossing
Computerbuddies wil mij het resterende abonnementsgeld, na opzeggen van een stilzwijgend verlengd jaarabonnement, niet terug betalen. Ik heb daar wel recht op. Het gaat om een bedrag van € 70. Buitengewoon klantonvriendelijk. Ik adviseer niet met dit bedrijf in zee te gaan. Als zij zich in dit geval niet aan de wet houden zal ook bij andere zaken de klantvriendelijkheid ver te zoeken zijn. Ik zal een klacht indienen bij de Autoriteit Consument en Markt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    A.L.P. van Dijk
    Datum
    Het bedrijf heeft nog steeds niet gereageerd.
  2. Auteur
    A.L.P. van Dijk
    Datum
    Nog steeds geen reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Computerbuddies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen