Klacht Computerbuddies.nl: Na opzegging van mijn abonnement krijg ik niet een evenredig deel van mijn abonnementsgeld terug
Details
Klacht
Ik heb mijn abonnement (een abonnement dat minimaal 10 jaar op 12 december elk jaar stilzwijgend is verlengd) op 7 april 2022 opgezegd omdat ik niet tevreden was over de service. Ik had een probleem met mijn printer en heb Computerbuddies gebeld voor hulp, zou worden teruggebeld voor het maken van een afspraak aar heb daarna niet meer vernomen.Ik heb Computerbuddies gevraagd om het abonnementsgeld van dit jaar van 7 mei tot 12 december ad € 70 terug te storten maar dat zijn ze (tot nu toe) niet van plan. Een abonnement voor een heel jaar kost € 120.
Ik wil mijn geld terug.
Gewenste oplossing
Het evenredig deel van het abonnementsgeld wil ik terug. € 70.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.