Klacht ComputerGalaxy.nl: garantie binnen garantietermijn

davemeyer27

28 Maart heb ik mijn pc afgeleverd in Zutphen bij computer galaxy.
Na meerdere malen contact met ze te hebben gehad en meerdere uren in de wacht te hebben gestaan in een week tijd, krijg ik eindelijk het antwoord u moederbord is defect we moeten een nieuwe bestellen. Na een paar dagen nog maar eens gebeld. Ja hoor hij is gemaakt nog even een dag testen en dan sturen wij hem u toe. Weer een paar dagen later terug gebeld hij is verstuurd meneer word me verteld. Mag ook wel na bijna een maand. Weer een paar dagen later gebeld want heb nog steeds geen pc. Krijg een track en trace en nu blijkt dat hij verdwenen is bij postnl. Ok dat kan. Na meerdere contacten met galaxy doen ze me de belofte dat ik een nieuwe krijg. Dit duurt en duurt dus maar een booze mail gestuurd en warempel pc word gevonden en die zouden ze me retourzenden. Met als goedmakertje een spel. Alsof ik daar wat aan heb een game die inkoop geen donder kost
Maar vooralsnog heb ik de pc nog steeds niet het is nu 10 mei

Heel snel me pc terug en een spel ter compensatie zit ik niet op te wachten.
Als het moeilijk is me pc terug te bezorgen dan wil ik mijn koop ontbinden. En mijn aankoopbedrag terug inclusief de wettelijke rente

Wij vinden dat ComputerGalaxy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ComputerGalaxy.nl?