Klacht Computeroutlet Belgie: Aftersales naadje, veel beloofd en niets gedaan om probleem op te lossen. Geen zaken mee doen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277436
Gebruiker
T.J.P.M. Smits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Levering van partij PC's in eerste instantie met verkeerd besturingssysteem (Win7), na heel veel vijven en zessen en enkele weken later wordt op locatie Win10Pro op alle PC's gezet. Daarna blijken de licentiecodes niet geldig en windows kan niet geactiveerd worden. Na ca 30 belpogingen (want 90% van de tijd wordt de tel niet opgenomen) heb ik de baas te pakken gekregen die me plechtig belooft nieuwe licenties binnen een week te verzenden; daarna nooit meer iets van ze gehoord en ook nu wordt telefoon steeds niet opgenomen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    T.J.P.M. Smits
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.J.P.M. Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Computeroutlet Belgie?