Opgelost door Computeroutlet Belgie: Bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57081
Gebruiker
jH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na betaling bestelling niet ontvangen ook geen reactie op mail. De levering moet gewoon plaatsvinden of per direct geld retour.

De oplossing

Levering laptop of gel retour

2 reacties

  1. Auteur
    Computeroutlet
    Datum
    Geachte heer Hoogendoorn,wij hebben geen bestelling van u ontvangen en vermoeden dat u de klacht bij de verkeerde Computeroutlet hebt neergelegd. Wij zijn Computeroutlet.be en denken dat uw klacht betrekking heeft op Computeroutlet.nl in Zeist.Gelieve uw klacht daar neer te leggen en deze klacht af te handelen.Met vriendelijke groet,Sales Team
    Computeroutlet.be
  2. Auteur
    jH
    Datum
    OK.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Computeroutlet Belgie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen