Opgelost door Computeroutlet Belgie: Miskoop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 265891
Gebruiker
Mulliners
Datum
0 reacties

Details

De klacht

12 juni bij Computeroutlet Lenovo X200 laptop gekocht .Na 7 dagen zonder enige bevestiging kwam de laptop binnen zonder 220 volt snoer en met beschadiging, batterij is na te zijn opgeladen in 40 minuten leeg die is gewoon versleten. verder geeft de harddisk geen 160GB maar slechts 55,8GB .Telefoon 0343 491149 wordt niet opgenomen en geen reactie op verzonden mails.

De oplossing

vervanging batterij en harddisk

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mulliners
Datum
Uiteindelijke oplossing
accu en hardeschijf zijn vervangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Computeroutlet Belgie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen