Klacht Computeroutlet Belgie: Wel betaald, maar niet geleverde pc

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150317
Gebruiker
Frans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2015 een pc besteld en betaald. Deze zou binnen een paar dagen geleverd worden. Na wat mailtjes en telefoontjes werd het lever moment steeds vooruit geschoven, "medewerker ziek", "deze week ontvangt u de pc". Na zes weken wachten heb ik de bestelling geannuleerd. Ik ontving een creditnota (pdf) begin december, maar niet het bijbehorende bedrag op mijn bankrekening. Wat nu?

De oplossing

€148,- storten op mijn bankrekening

1 reactie

  1. Auteur
    Frans
    Datum
    Ik heb op 1 februari bij de politie aangifte gedaan van oplichting. Ik werd daarna binnen een uur gebeld door computeroutlet. Ze zouden alsnog mijn geld overmaken (foutje van de administratie). Tot nu toe niets ontvangen.

    Ik heb ook contact gehad met het Webshop Keurmerk (http://www.keurmerk.info). Computeroutlet is daar geroyeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Computeroutlet Belgie?