Klacht Computeroutlet.nl: BETAALD CREDIT NOTA NIET UIT

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142671
Gebruiker
B.T.J. van Schaijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb op 7-9-2015 een computer besteld en betaald, zou naar 3a4 dagen opgestuurd worden. maar naar verschillende tel. kreeg ik hem op 2-10-2015 thuis gestuurd en heb hem de zelfde dag aangetekend terug gestuurd . maar het geld is nog steeds niet terug gestort ondanks herhaalde telfoontjes. kreeg op 3dec een e-mail met de creditnota met de mededeling dat het geld dezelfde week overgemaakt zou worden maar helaas weer gebeld kreeg als antwoord dat ik terug zou worden gebeld want de hr schrijver was met n klant ? bezig . belde zelf naar n uur terug maar de hr schrijver was nog steeds met een klant? bezig . volgende dag weer gebeld en kreeg de hr schrijver aan de lijn en met excuus dat het niet normaal was zou hij even naar de administratie lopen om het goed te maken en zou mijn terug bellen maar helaas ik wacht nog steeds...

Gewenste oplossing

graag mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computeroutlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    B.T.J. van Schaijk
    Datum
    door webshop keurmerk in te schakelen heb ik het geld op
    14-12-2015 terug gekregen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Computeroutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen