Opgelost door Computeroutlet.nl: Betaalde bestelling na 2 maanden nog niet geleverd. Ook de (telefonisch) beloofde teruggave van het geld is niet gebeurd.

Kim

Op 4 december 2013 heb ik voor mijn vader een IBM T60 besteld bij computer outlet, welke vooraf betaald moest worden. Tot op heden, na meerder malen contact te hebben gehad en na de belofte te hebben gehad dat het geld teruggestort zou worden hebben, nog steeds geen geld of IBM T60 gezien.

Mijn inziens is www.computeroutlet een zeer onprofessioneel bedrijf. En zullen wij gerechtelijk stappen ondernemen om ons geld terug te krijgen.

Terugstorting van het aankoop bedrag (eur 179,-) binnen 5 werkdagen op rekening.

Wij vinden dat Computeroutlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Kim
    De klacht is zeer correct behandeld. Computeroutlet heeft een luxer model voor dezelfde prijs toegezonden.

Ook een klacht indienen over Computeroutlet.nl?