Wij vinden dat Computeroutlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Computeroutlet.nl: restitutie niet ontvangen
Details
De klacht
Op 16/11/15 €148 overgemaakt;Wegens onzekere leveringsdatum bestelling geannuleerd;
20/11/15 creditnota ontvangen van dhr. L. Schrijver;
6 x Telefonisch contact met
Dillen (geen achternaam wegens 'privacy')
Yvette (?)
Lourens Schrijver
Op 30/12/15 gezegd niet meer te bellen als betaling uitblijft.
Schrijver: "Dat begrijp ik" (.....)
De oplossing
Ik geef hen nog één week respijt waarna:1) Aangifte politie Zeist;
2) Aanhangig maken bij rechtsbijstandverzekering en evt. proces.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.