Opgelost door ComputerPirates.com: Hoge kosten retourzending

P. A. Rombouts

9-10-2013: Bij de webwinkel computerpirates.com een LG televisie besteld.
14-10-2013: Televisie is bij mij thuis bezorgd.
19-10-2013: Externe harde schijf op het toestel aangesloten om programma's op te kunnen nemen. Sindsdien vallen regelmatig bepaalde digitale TV zenders uit.

4-11-2013: Probleem gemeld bij de klantenservice van LG. Het door LG ingeschakelde reparatiebedrijf kon het probleem niet oplossen.
11-11-2013: LG deelt mij mee dat zij het toestel niet gingen repareren of omruilen, maar dat ik het toestel terug moest brengen bij de leverancier en dat ik mijn geld terug zou krijgen.

14-11-2013: Contact gezocht met de support afdeling van computerpirates.com.
20-11-2013: Ik krijg via email de instructies om de televisie terug te sturen naar een groothandel in Duitsland.

Klacht: Computerpirates.com is gevestigd in Nederland. Mij is niet van te voren verteld dat het een Duits product betrof waardoor ik voor garantie aangewezen ben op een bedrijf in Duitsland.

Ik wil het toestel terugsturen en mijn geld terug krijgen, zonder dat ik onredelijk hoge kosten voor moet betalen voor de verzending.
Het liefst wil Ik dat de televisie bij mij thuis opgehaald wordt.
Indien dat niet mogelijk is, wil ik dat mij de mogelijkheid wordt geboden om het toestel naar een adres in Nederland te sturen via postNL. Naar het buitenland sturen via postNL gaat niet, omdat het pakket te groot is. Om het pakket naar het buitenland te sturen ben ik aangewezen op gespecialiseerde koeriersdiensten zoals DHL of UPC, hetgeen erg duur en ingewikkeld is.

Wij vinden dat ComputerPirates.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P. A. Rombouts
    De support afdeling van computerpirates heeft eindelijk effectief geholpen met het vinden van een goedkopere oplossing voor het vervoer.
    Maar uiteindelijk kwam er een veel fijnere oplossing doordat LG net op tijd een software update heeft uitgebracht waardoor het probleem dat er regelmatig digitale zenders uitvallen, verdween.
    Eigenlijk wilde ik computerpirates een slechte beoordeling geven omdat het zo lang duurde voordat zij met een oplossing kwamen, maar in dit geval: eind goed, al goed.