Klacht Computerwinkel Spijkenisse: 2de hands spullen een geen retour aannemen

Klachtnummer
# 193027
Gebruiker
Tom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf heeft mij een scherm verkocht wat beschadigd is. Het zat niet in de originele verpakking. Overduidelijk geen terug gestuurd product, maar voor jaren gebruikt. Ook zat er geen DVI naar HDMI adapter bij het pakket.

Gelijk op de dag (20 oktober) gewhatsappt. Daar werd aangegeven dat ik beter een RMA formulier kon invullen. Dat ook gelijk dezelfde dag gedaan.

26 oktober opnieuw een bericht gestuurd om de status op te vragen. Maar tot nu toe nog geen antwoord gekregen, en aan de telefoon zegt de medewerker alleen van de verkoop te zijn, en dat de RMA afdeling geen telefoon heeft.

Er staat nergens op de website dat deze winkel 2dehands spullen verkoopt.

De oplossing

Ik wil het scherm retour sturen en mijn volledige aankoopbedrag + verzendkosten + retour verzendkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen