Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Als jullie niet kunnen leveren geef me dan mijn geld terug

Klachtnummer
# 263940
Gebruiker
buiningrinke
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Bestelling laptop wordt niet geleverd, op de mail wort herhaaldelijk niet gereageerd, de telefoon wordt herhaaldelijk niet opgenomen zodat het niet duidelijk is of de laptop nog geleverd gaat worden en zo ja wanneer.
uiteindelijk via een omweg telefonisch contact gehad en er is beloofd het betaalde bedrag terug te storten maar dat is nog niet gebeurd en het is ook niet duidelijk wanneer dit gaat gebeuren.
Ordernummer : 3725
Windows 10 Laptop Dell Latitude E6230 i5-3360 4GB 320GB

De oplossing

Stort mijn geld terug zodat ik ergens anders een laptop kan bestellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen