Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Bedrijf weigert retour verzendkosten te dragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471845
Gebruiker
Swen R/120 Sq/O M Bor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik een adapter voor een Lenovo 300e Chromebook 2nd Generation MTK besteld. Deze werd op hun website aangeboden. Helaas gaf de site niet aan of deze geschikt was voor de Chromebook en kon op basis van de foto de geschiktheid niet worden vastgesteld. Ik heb aan het bedrijf gevraagd naar de geschiktheid voor de Chromebook en daarbij expliciet de gegevens zoals hierboven vermeld. Zij antwoordde bevestigend: aansluiting soort van Usb. Na ontvangst bleek deze niet passend. Lenovo heeft een USB type C. Artikel, met gebruikmaking van het herroepingsrecht, teruggestuurd met verzoek de verzendkosten te vergoeden. Dit werd geweigerd waarbij werd verwezen naar hun voorwaarden en mijn onderzoeksplicht.

De oplossing

Betaling verzendkosten ad € 5,75.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Swen R/120 Sq/O M Bor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen