Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Bedrijf weigert retour verzendkosten te dragen.
Details
De klacht
Onlangs heb ik een adapter voor een Lenovo 300e Chromebook 2nd Generation MTK besteld. Deze werd op hun website aangeboden. Helaas gaf de site niet aan of deze geschikt was voor de Chromebook en kon op basis van de foto de geschiktheid niet worden vastgesteld. Ik heb aan het bedrijf gevraagd naar de geschiktheid voor de Chromebook en daarbij expliciet de gegevens zoals hierboven vermeld. Zij antwoordde bevestigend: aansluiting soort van Usb. Na ontvangst bleek deze niet passend. Lenovo heeft een USB type C. Artikel, met gebruikmaking van het herroepingsrecht, teruggestuurd met verzoek de verzendkosten te vergoeden. Dit werd geweigerd waarbij werd verwezen naar hun voorwaarden en mijn onderzoeksplicht.De oplossing
Betaling verzendkosten ad € 5,75.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.