Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Beloftes van website worden niet waargemaakt.

Klachtnummer
# 360172
Gebruiker
WillemII
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de website wordt vermeld dat levering de volgende dag geschied bij een bestelling vóór drie uur. Dit was echter 2 weken.
Tevens meldt de website dat bij het ontbinden van de verkoop het totale bedrag wordt terugbetaald, dus inclusief de oorspronkelijke verzendkosten, met uitzondering van de gemaakte retourzendkosten. Ze betalen slechts het artikel terug, zonder de verzendkosten.

De oplossing

Alsnog de nu door mij driemaal gevraagde verzendkosten terugbetalen.
In het vervolg afspraken nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen