Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Foute boel

Klachtnummer
# 358662
Gebruiker
JG2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een IPhone gekocht als kado. Blijkt dat telefoon een simlock heeft. En we hebben gelijk meerdere malen contact gezocht met de bedrijf met geen enkel reactie.

Maanden later contact opgenomen en eigenaar zei dat ik telefoon terug moest sturen. Nog kosten gemaakt. En krijgt ik gewoon een oproep om te zeggen dat telefoon niet van hun is dus zij kunnnen veen oplossing geven. Bijna 300 euro later - en telefoon ook nog eens kwijt. Zeer onprofessioneel en als klant heb jij deze geen enkel voet om op te staan. Moet ECHT uitgezocht worden. Ook interessant om eens op Trustpilot te kijken naaar de recensies. Kan niet zijn dit dit bedrijft er mee weg komt.

De oplossing

Of een nieuwe telefoon / simlock vrij maken of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen