Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Geen geld terug, ofschoon winkel het product niet kon leveren

Klachtnummer
# 464177
Gebruiker
Wanzenplage
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in februari dit jaar I-phone besteld en direct betaald, levering was niet mogelijk, dus een dag later gevraagd geld te retourneren, zoals door de winkel ook als optie voorgesteld. Geen reactie. In maart, april en juni gemaild, gebeld (nooit opgenomen, altijd antwoordapparaat) sms gestuurd. Tot heden geen enkele reactie en nog steeds niet mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen