Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Iphone 7 werkt niet goed binnen garantieperiode

Klachtnummer
# 417381
Gebruiker
Hengevelde#18
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juli 2019 een Apple iPhone 7 gekocht (Ex showmodel). Binnen enkele weken begonnen de problemen (een 'no service' foutmelding). Ik heb zelfs een schaderapport van een officiële Apple Premium Reseller waarin wordt bevestigd dat de reparatiekosten hoger liggen dan de nieuwwaarde van de iPhone. Toch besluit Computerwinkel Spijkenisse om de iPhone weer terug te sturen na een snelle update. Binnen een week hadden we dezelfde problemen opnieuw. Ze ontkennen dat er sprake is van een probleem en zelfs al zou er een probleem zijn, dan is het een probleem van Apple en niet van hen.
Wij hebben geen vertrouwen meer in dit bedrijf en willen ons geld terug!

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen