Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Iphone in herstelling bij hen en ze willen hem niet teruggeven.

Klachtnummer
# 392209
Gebruiker
Nele Lataire
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iphone gekocht, na 2 maand kapot. Binnen garantie ingediend. Ze hebben accu vervangen (tegen betaling) en Iphone teruggestuurd. Werkte nog steeds niet. Na lang aandringen en het schrijven van 3 reviews hebben ze gemeld er opnieuw te willen naar kijken. Ik moest wel eerst mijn reviews verwijderen. Nu is Iphone bij hen en willen ze hem niet terugsturen of herstellen zolang mijn review bij Kiyoh niet verwijderd is, maar ik kan deze niet verwijderen.

De oplossing

Iphone deftig herstellen en ons terugbezorgen of nieuwe Iphone geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen