Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Kapotte iPad / geen of onbeschofte reactie service

Klachtnummer
# 471064
Gebruiker
Lotteb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkopen kapotte producten en krijgt geen reactie of na lange tijd een extreem onbeschofte reactie dat de wettelijke garantie zou zijn verlopen. Pas op dus! Oplichters

De oplossing

Geen oplossing gekregen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen