Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Ontvangen bestelling deugt niet en bedrijf niet bereikbaar om het probleem op te lossen.

Klachtnummer
# 344710
Gebruiker
SAA Botman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst voor een laptop (Windows 10, elitebook). Op de site werd aangegeven dat deze binnen 2 dagen geleverd zou worden. Na heel wat heen en weer gemail over wanneer de levering te ontvangen, bleek de betreffende laptop geheel niet voorradig te zijn en heb ik uiteindelijk een andere laptop ontvangen. Krijg echter de melding dat de 'batterij niet gevonden kan worden', m.a.w. er zit helemaal geen (nieuwe) accu in, noch mijn muis werkt. Ik heb al meerdere mails verzonden naar de computerwinkel Spijkenisse om dit door te geven en vragen hoe dit op te lossen, maar geen antwoord terug (behalve een kopie factuur) en niet bereikbaar per telefoon!

De oplossing

Ik wil dat er of een nieuwe accu wordt verzonden of dat er een geheel andere laptop wordt verstuurd en de niet goed werkende terug wordt gestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen