Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Problemen met betaling

Klachtnummer
# 320586
Gebruiker
Hopeloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefoon besteld ook ontvangen zat een rekening bij van computerwinkel Spijkenisse. Netjes de volgende dag betaald, krijg ik een week naderhand een rekening van afterpay dat ik moest betalen aan hun. Ik gebeld naar afterpay dat de rekening betaald was, had ik schijnbaar aan afterpay moeten betalen en niet aan computerwinkel Spijkenisse, oké sorry mijn fout denk ik dan maar dat was het enige rekeningnummer wat er bij stond op de rekening. Moest ik van de klantenservice van afterpay bellen naar de computerwinkel Spijkenisse of ze het geld over wilde maken naar afterpay. Zo gezegd zo gedaan, gebeld en nog een mail gestuurd zou geregeld worden. Krijg ik na 3 weken weer een rekening van afterpay met 11€ extra kosten omdat mijn rekening niet betaald is. Niet normaal omdat computerwinkel Spijkenisse zijn afspraken niet na komt?

De oplossing

Zorgen dat computerwinkel Spijkenisse die rekening overmaakt en ik geen extra kosten krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen