Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Slechte ervaring met Computer winkel spijkernisse

Klachtnummer
# 281162
Gebruiker
The Skyte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een bestelling geplaatst op Computerwinkel Spijkernisse, het ging om een Scherm zonder voet, (met extra bijbehorende kabels voor het gemak even kabels A genoemd) en daarnaast heb ik ook nog een Displayport naar Hdmi kabel bestelt (Kabel B). Toen het scherm aangekomen was werd het duidelijk dat kabel B nooit meegeleverd was, en dat terwijl ik gevraagd had om een Hdmi kabel in het kabel A pakket ook die niet was geleverd met in plaats daarvan een Vga kabel. Ook de stroomkabel was verkeerd, de adapter van de monitor had een "mickey oren" kabel nodig en een standaard stroomkabel was geleverd. Over de stroomkabel heb ik bij het bedrijf een directe klacht ingediend met de hoop dat kabel B nog geleverd zou worden. Ik heb met de customer service nog een keer contact gehad waarin ze vroegen wat mijn adres was voor het naleveren van de correcte kabel. Ik heb hierna al 2 weken geen contact meer gehad met ze en geen van beide kabels zijn aangekomen.

De oplossing

Vergoeding van de niet geleverde kabels rond de 20 a 30 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen