Klacht Computerwinkel Spijkenisse: Wil gewoon mijn geld terug

Adrianus

Op 25 februari'19 een 2e hands Lenova X230 i5-2230 1000GB besteld, waarbij extra 4 GB, nieuwe accu, installatie Windows10 pro plus een verzekering voor een jaar is betaald, totaal €. 297.85

Op 26 februari'19 werd er gebeld dat de bedoelde notebook niet in orde was en men een andere wilde opsturen , op de vraag wat het verschil was, zei men dat alles hetzelfde was alleen iets groter apparaat.

Op 27 februari'19 een pakket ontvangen met totaal iets anders.
1. geheugen was geen 1000GB maar 500 GB
2. Accu was mniet nieuw maar van mei 23013
3. i5 blijkt i3 te zijn
4. een afdekplaatje aan de onderkant van de notebook is afwezig
5. 2 USB poorten werkten niet

OP 27 februari'19 direkt naar Karperveen 215 gegaan, blijkt een gewoon woonhuis te zijn, alleen de huisnummers 213 en 215 zijn bij de deuren verwijderd, (eigenaar woont zelf op 213). Na herhaaldelijk telefonisch bellen, kwam de eigenaar toch naar buiten. Hij nam de notebook terug en beloofde het bedrag te retourneren hij had het nummer van mijn giro nog omdat ik het met Ideal had betaald.

Nu op 1 maart is er nog niets teruggestort en kan ik de winkel niet telefonisch bereiken door drukte??? Ik weet dat zij bij het inspreken van een bericht mee luisteren, want op 27 februari bleef ik voor het pand staande, steeds bellen waarna de eigenaar ineens vanuit 213 naar buiten kwam

mij uitbetalen

Wij vinden dat Computerwinkel Spijkenisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Computerwinkel Spijkenisse?