Opgelost door ConAc: Geen levering reeds betaald wijnrek
Details
Klacht
Geachte heer Van Viegen,Op 30 november 2015 heb ik een bestelling geplaatst voor een wijnrek (Order D06261-2333). Het aankoopbedrag, ad 421,94 euro heb ik overgemaakt. De levertijd zou twee weken zijn. Ik heb u diverse malen gemaild (geen reactie ontvangen). Ik heb u een aantal keren gebeld. Waarbij ook diverse malen niet werd opgenomen. U gaf een keer aan dat het rek in de eerste week van januari zou worden geleverd. Later (na weer bellen) dat het 8 februari zou worden verstuurd. Tot op heden hebben wij nog steeds niets ontvangen. Telefonisch bent u niet bereikbaar en u reageert niet op mail. Uiteraard kunnen wij er best begrip voor hebben dat een bestelling enige vertraging oploopt. Echter het begint nu wel echt lang te duren. Het gebrek aan communicatie en het niet nakomen van afspraken ervaren wij als vervelend.
Graag ontvang ik een spoedige reactie van u. Mocht de bestelling niet leverbaar zijn, dan ontvang ik het betaalde bedrag graag retour. Met vr. groet, M de Heus
Gewenste oplossing
Spoedige levering (deze maand) of retour van het betaalde bedrag.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.