Opgelost door ConAc: Geen levering reeds betaald wijnrek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155624
Gebruiker
M
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geachte heer Van Viegen,
Op 30 november 2015 heb ik een bestelling geplaatst voor een wijnrek (Order D06261-2333). Het aankoopbedrag, ad 421,94 euro heb ik overgemaakt. De levertijd zou twee weken zijn. Ik heb u diverse malen gemaild (geen reactie ontvangen). Ik heb u een aantal keren gebeld. Waarbij ook diverse malen niet werd opgenomen. U gaf een keer aan dat het rek in de eerste week van januari zou worden geleverd. Later (na weer bellen) dat het 8 februari zou worden verstuurd. Tot op heden hebben wij nog steeds niets ontvangen. Telefonisch bent u niet bereikbaar en u reageert niet op mail. Uiteraard kunnen wij er best begrip voor hebben dat een bestelling enige vertraging oploopt. Echter het begint nu wel echt lang te duren. Het gebrek aan communicatie en het niet nakomen van afspraken ervaren wij als vervelend.
Graag ontvang ik een spoedige reactie van u. Mocht de bestelling niet leverbaar zijn, dan ontvang ik het betaalde bedrag graag retour. Met vr. groet, M de Heus

Gewenste oplossing

Spoedige levering (deze maand) of retour van het betaalde bedrag.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    ConAc
    Datum
    Geachte mevrouw De Heus,

    Binnen een uur na uw mailtje van vrijdag 19-2-2016 hebben we u meegedeeld dat de levering van uw wijnrek aanstaande is.
    Het wijnrek wordt rechtstreeks vanuit Frankrijk aan u toegezonden.

    Met vriendelijke groet,
    Conac
  2. Auteur
    M
    Datum
    Inderdaad bedankt voor u uitleg. Aangezien wij nog geen concrete datum hebben voor de levering willen we de klacht nog niet als opgelost afdoen. Er zijn reeds eerder toezeggingen gedaan dat het rek zou worden geleverd. En die werden niet nagekomen. Na levering zullen we uiteraard de klacht als opgelost aanmerken.
  3. Auteur
    M
    Datum
    Na inschakeling van Klachtenkompas is het wijnrek na een week geleverd. Ook reageerde ConAc snel op het bericht. We hebben van te voren geen track&trace code gekregen (wat wel was beloofd). Daardoor waren we op het moment van levering niet thuis. Gelukkig was het bij de buren bezorgd. Heel fijn dat het rek er is. Jammer dat inschakeling van de consumentenbond nodig was om, na 3 maanden wachten en communicatiestilte, versnelling te krijgen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ConAc?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen