Opgelost door ConAc: toegezegde terugbetaling voorschot wordt niet gedaan.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 326136
Gebruiker
margaux17
Datum
3 reacties

Details

De klacht

terugbetaling voorschot na annulatie

De oplossing

In juli heb ik een eerder geplaatste bestelling geannuleerd bij ConAc OA www.wijnrek.net.
deze annulatie werd bevestigd en op 24 juli werd mij beloofd de terugbetaling beloofd van het betaalde bedrag.
Na lang aandringen krijg ik op 6-9 bericht dat de betaling is geregeld,
Maar dan blijkt dat uiteindelijk maar de ongeveer de helft (2746,50) van de betaalde som 5346.50 te zijn. Ondertussen heb ik diverse mails gestuurd waar ik het saldo opvraag, deze blijven echter allemaal onbeantwoord.

Kunt u hierbij helpen om het saldo ook teruggestort te krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    ConAc
    Datum
    Hoewel de woonplaats Emmeloord niet overeenstemt met de gegevens die wij kunnen terugvinden gaan we er vanuit dat u tegoedertrouw bent.
    De kwestie wordt door ons opgepakt en zal z.s.m. worden afgehandeld.
  2. Auteur
    margaux17
    Datum
    Dat was omdat op klachtenkompas geen Belgisch postnummer kan worden ingegeven.
    dat was nl 8301 Heist aan Zee.

    maar gelukkig u weet dus wel goed wie ik ben want ik heb ondertussen een mail gekregen als antwoord mijn dringende aanmaning van vorige maand.

    ik zie het saldo tegemoet van het voorschot en zal niet nalaten dat hier melden als het volledig ontvangen is.
  3. Auteur
    ConAc
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Komt voor elkaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
margaux17
Datum
Uiteindelijke oplossing
ondanks een belofte van betaling gedaan op 8-10 , nog niets gezien vandaag 16-10. Het excuus op 8/10 is dat de boekhoudster zeer weinig aanwezig is , een van de vele excuses die er al kwamen. Wat heeft dat te maken met het feit dat de terugbetaling , ondanks toezeggingen voor een volledige, slecht gedeeltelijk gebeurde? er is na lang wachten uiteindelijk terugbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ConAc?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen