Klacht concepts ict: Al 5 weken geen telefoon, 3 weken geen internet, en einde nog niet in zicht!

AM

Betreft een gecombineerd internet/telefonie abonnement via glasvezel bij Concepts ICT. Sinds begin oktober 2013 lukt ZELF bellen opeens niet meer (de ander kan je niet horen), maar wel gebeld worden gaat nog goed. Vanwege drukte niet eerder door kunnen geven, maar wel alvast zelf een ander telefoontoestel uitgeprobeerd. Op 14 oktober heb ik mijn klacht gemeld bij Concepts ICT. Op verzoek van de helpdesk van alles gedaan; glasvezelmodem herstart, modem opnieuw ingesteld, telefoontoestel aan het modem gehangen, modem terug naar fabrieksinstellingen... waarna opeens NIETS meer functioneert. Na bijna 5 weken word ik gebeld met de vraag of ik het modem al eens had herstart? Deze vraag geeft aan dat er NIETS gedaan is met al mijn voorgaande moeite, en men zelf ook geen flauw benul heeft van de technologie. ZEEER frustrerend, niet alleen vanwege de incompetentie, maar ook vanwege de oorverdovende radiostilte vanaf de kant van Concepts ICT.

Dat meer dan 100 jaar na de introductie van telefonie in NL het Concepts ICT zou lukken om mij een werkende telefoonverbinding te geven, en daarmee te leveren waar ik voor betaal.

Wij vinden dat concepts ict hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!