Klacht concepts ict: Wekenlange storing, slechte klantenservice, nu traag internet wat niet stabiel is

I.c.

In de kou gezet door Concepts ICT. We hebben drie weken lang geen internet gehad. Keer op keer gebeld en er werd niets met het probleem gedaan. Op 1 maart begon de storing en op 19 maart zou dan eindelijk de monteur van KPN komen. Zou, twee en een half uur eerder stoppen met werken en wachten. De monteur kwam niet.
Uiteindelijk was op dag 21 weer een traag internet aanwezig.
Op dag 24 belt (ja, zij bellen) dat het internet allen stabiel geleverd kan worden met een snelheid van 4 MB. meer is er niet te leveren.
Ik heb vaak gebeld, en steeds was er geen klantvriendelijkheid op te merken. Er wordt niets voor je gedaan, beloftes niet nagekomen en een manager krijg je niet te spreken. De telefoon is er diverse malen door hun opgelegd. Op klachtenmails wordt niet gereageerd. Alleen op mijn mail dat ik het maandbedrag gestorneerd heb, krijg ik direct een reactie dat als ik niet vlug betaal er helemaal niets gaat gebeuren.... Hierna volgen al twee aanmaningen. Niet te geloven.

Een excuus voor de fouten die gemaakt zijn met betrekking tot deze storing. Er is niet adequaat gehandeld en er was weinig sprake van klantvriendelijkheid.
Creditnota voor een maand geen internet. ( vierde week betrof een traag en instabiel internet)
Verlaging maandbedrag voor traag internet.
Tegemoet kromming in de extra kosten die gemaakt zijn: telefoonkosten en extra kosten omdat er niet thuis gewerkt kan worden.

Wij vinden dat concepts ict hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

I.c.

Ook een klacht indienen over concepts ict?