Klacht Concepts: gratis installatie blijkt € 100,-- te kosten

Bolding

Concepts wenst zich niet te houden aan het contract, waar het gaat om de gratis installatie van de glasvezelaansluiting. De installatie zou gratis plaats vinden op of tot aan de bestaande aansluiting van de coax-kabel en telefoonaansluiting. Dit is uitdrukkelijk zo nagevraagd en bevestigd door de verkoper, de heer A. Overwijk van Concepts. Voordat dit jaar de glasvezelkabel is aangelegd, zijn ook van die plek foto’s genomen. De kast moest in de meterkast. Voor het uitvoeren van de installatie moeten 4 kabels door de kruipruimte naar het aansluitpunt worden gelegd a € 25,-- per kabel. Wij zijn niet accoord gegaan met het over de vloer leggen van de kabels, waardoor de deuren niet meer dicht kunnen. De eerste incasso is inmiddels ontvangen en heb ik geweigerd, omdat concepts nog niet aan haar verplichting heeft voldaan. Graag uw advies.

Aanleg kabels door de kruipruimte naar het aansluitpunt,

alternatief:
opsturen doe het zelfpakket en € 75,-- (de waarde van het gratis installatiepakket) eenmalig in mindering op de maandtarieven
of,
beeindigen contract en terugzetten telefoon naar kpn-aansluiting

Wij vinden dat Concepts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?