Klacht Concepts: Meer dan 4 weken geen analoge televisie: geen communicatie en extra kosten moeten maken

MB

Eind juni is mijn aansluiting geactiveerd, maar het analoge televisiesignaal werkt sinds de opleverdatum niet. Mijn klacht bestaat uit 2 delen:
1. ik word niet op de hoogte gehouden ondanks beloftes van de klantenservice. Mij is meerdere malen gemeld dat Concepts me niet is vergeten en alles aan de complexe storing te doen. Ik hoor echter niets, ik wil graag 1x per week worden benaderd met een statusupdate, hopelijk een positieve anders een negatieve.
2. ik ben genoodzaakt om ons televisieabonnement bij Ziggo aan te houden om niet aan "televisiegenot" in te boeten en wil graag een korting op mijn Concepts-abonnement ter hoogte van mijn Ziggo-abonnement à E17,75. Analoge TV is nl. een zeer belangrijke factor geweest om naar u over te stappen.
Ik heb begrip voor uw situatie, ik geloof oprecht dat het een moeilijk kwestie is. Ik hoop dat u met mij wil meedenken om mijn schade zo klein mogelijk te houden.

1. Ik wil graag 1x per week worden benaderd met een statusupdate, hopelijk een positieve anders een negatieve. Slecht nieuws is ook nieuws.
2. Ik wil graag een korting op mijn Concepts-abonnement ter hoogte van mijn Ziggo-abonnement à E17,75. Analoge TV is nl. een zeer belangrijke factor geweest om naar u over te stappen. Zonder uw aanbod zouden we ons niet hebben opgegeven voor glasvezel.

Wij vinden dat Concepts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!