Klacht Concepts: Ongevraagde en niet gemelde afsluiting van glasvezel van tv internet en telefoon.

R. Verkaik

Op 8 november bent u, ongevraagd, en zonder dit te melden, gestopt met uw dienstverlening op ons adres Ekster 26, 3371 JD Hardinxveld-Giessendam.
Vele telefoontjes en mails in uw richting met een heel dringend verzoek om ons weer te voorzien van tv, radio, internet en telefoon waren vruchteloos.
Ik kreeg zelfs opdracht om KPN te bellen, omdat zij de lijn vrij moesten maken. Dat heb ik ook verschillende malen gedaan.
Het contract dat wij hadden afgesloten was voor minimaal 1 jaar. Het contract is gestart op 27 januari 2013 - u had dus de plicht om mij diensten te verlenen tot minimaal die datum.
Dat hebt u nagelaten. Pas op 22 november, toen wij Reggefiber hebben ingeschakeld en zij u hebben gebeld, gaf u aan Reggefiber te kennen dat u mij niet meer kon aansluiten.
Waarom dat al niet op 9 november gemeld??? Dan had ik nu al lang weer diensten gehad.

Financiële tegemoetkoming in gemaakte kosten en gelede schade.

Wij vinden dat Concepts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!