Klacht Concord matrassen: Matras geleverd met schade

vfn

Bij deze wil ik anderen en belanghebbende informeren over een teleurstellend ervaring met het beddengoed winkel Matrassen Concord.

Twee maanden geleden kocht ik een Vitalis Air matras (Aerostar 500 soft) bij Matrassen Concord te Enschede. De matras is verkocht als nieuw en onbeschadigd.Toch bij levering een beschadiging aan de tijk is geconstateerd en is meteen bij de winkel gemeld. De verkoper erkend dat de schade is opgelopen tijdens opslag in de winkel. Hij beloofde om te zien of het mogelijk is een nieuwe tijk te bestellen.

Paar weken later krijg ik te horen dat een vervanging van de beschadigde tijk met een nieuwe is niet mogelijk. Volgens de verkoper, de kosten van een nieuwe tijk (+/- €200) is te veel in verhouding met de verkooprijs.

Met wat nog telefoontjes en bezoeken aan de winkel heb ik uitermate flexibiliteit en geduld getoond. Maar helaas, pogingen om tot een redelijk oplossing te komen zijn niet gelukt. Als compensatie, een kleine beddengoed artikel (ter waarde van €20 a €30) is aangeboden. Meer zou ik niets krijgen, zei de verkoper. Natuurlijk, met dat neem ik geen genoegen.

Wat mij betreft, de gebrekkige afhandeling van deze zaak laat er geen twijfel dat de betrouwbaarheid en service van Matrassen Concord zijn ver beneden de maat. Een zeer teleurstellend winkel ervaring!

Vervanging van de beschadigde tijk of evenredig compensatie.

Wij vinden dat Concord matrassen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

vfn

Ook een klacht indienen over Concord matrassen?