Klacht Confetti Shopping Group: Artikel niet geleverd, daarna niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 291181
Gebruiker
FG1982
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Artikel besteld, inmiddels 10 dagen verder en niet geleverd. Reageert niet op e-mails. Telefonisch contact met klantenservice gezocht; 24 wachtenden voor me....

De oplossing

Artikel leveren op zeer kort termijn! Als dat niet haalbaar is, mijn geld terug!

6 reacties

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Geachte,

    Wat vervelend!
    Het klopt dat het erg druk is in verband met de naderende Carnaval.
    Heeft u een ordernummer voor ons, zodat wij u ook kunnen helpen
  2. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste,
    Onder welk email adres heeft u gereageerd?

    MVG
  3. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste Kristel,

    Ik zie dat u ook netjes een emnail heeft ontvangen over de annulering en de factuur is naar de administratie voor terugstorting. De mail is van vrijdag
  4. Auteur
    FG1982
    Datum
    Ja klopt! Als het teruggestort is zal ik het hier melden als afgehandeld.
  5. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Heeft u het goed ontvangen
  6. Auteur
    FG1982
    Datum
    Ja, vandaag mijn geld teruggekregen. Fijn.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen