Opgelost door Confetti Shopping Group: Bedrijf belooft verzending binnen 24 uur, maar heeft artikel na 10 werkdagen nog niet op voorraad.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 505922
Gebruiker
C. van Tichelt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleidende informatie over levertijd: website vermeldt dat bestelling binnen 24 uur wordt verzonden. Vervolgens volgt twee maal bericht dat het artikel niet op voorraad is en pas na 5 werkdagen verzonden wordt. Inmiddels dus 10 werkdagen verder zonder zekerheid over de levering.

De oplossing

Indien onmiddellijke levering niet mogelijk is, geld terug, zodat ik alsnog ergens anders kan bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Confetti Shopping Group is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. van Tichelt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is onmiddellijk teruggestort. Het blijft misleidend dat onterecht de indruk wordt gewekt dat een besteld artikel op voorraad is. Weliswaar heb ik mijn geld zonder problemen terug, maar heb net voor kerst geen cadeau, hoewel ik ruim op tijd had besteld.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen