Opgelost door Confetti Shopping Group: Bedrijf belooft verzending binnen 24 uur, maar heeft artikel na 10 werkdagen nog niet op voorraad.

sad Opgelost
C. van Tichelt

Misleidende informatie over levertijd: website vermeldt dat bestelling binnen 24 uur wordt verzonden. Vervolgens volgt twee maal bericht dat het artikel niet op voorraad is en pas na 5 werkdagen verzonden wordt. Inmiddels dus 10 werkdagen verder zonder zekerheid over de levering.

Indien onmiddellijke levering niet mogelijk is, geld terug, zodat ik alsnog ergens anders kan bestellen.

Confetti Shopping Group is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

C. van Tichelt
Het geld is onmiddellijk teruggestort. Het blijft misleidend dat onterecht de indruk wordt gewekt dat een besteld artikel op voorraad is. Weliswaar heb ik mijn geld zonder problemen terug, maar heb net voor kerst geen cadeau, hoewel ik ruim op tijd had besteld.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?