Opgelost door Confetti Shopping Group: Beloftes worden niet nagekomen, ondanks gevoelige situatie

content Opgelost
Middeleeuws

Van te voren gevraagd of een bepaald kostuum leverbaar was. Was leverbaar en absoluut binnen 24 uur te bezorgen. Puntje bij paaltje ben ik nu 2 weken verder. En ondanks de dagelijkse belofte dat het pak vandaag gestuurd zou worden heb ik het pak nog steeds niet ontvangen. Het betreft hier een pak voor een zwaar autistische jongen, heb de situatie uitgelegd en oh oh wat was er een begrip en het zou zeker goed komen en bezorgd worden. ondanks alle beloftes kruipen ze toch vlak voor de deadline terug. Zeer zeer onproffessioneel. Op de website staat het pak nog steeds als beschikbaar en binnen 24 uur leverbaar.
Geen reactie op mailtjes. Uiteindelijk door manager gebeld die ook beloofd dat het pak op tijd zou zijn. Vervolgens belt meneer op woensdagavond terug dat het toch niet. Ben zeer teleurgesteld en ik zit hier met een totaal oversture client.

Beloftes na komen. Ik heb de order laten annuleren. Want enig zicht op de levering was niet mogelijk.
Wees eerlijk en hou mensen niet aan het lijntje.

Confetti Shopping Group
    bedankt voor de prettige communicatie

Middeleeuws
Helaas is het pak uiteindelijk niet meer leverbaar. Daar kunnen ze in dit geval bij confettishop ook niks aan doen. Overmacht. Goed gesprek gehad waarin de situatie goed en eerlijk is uitgelegd. Heb de indruk dat ze er iig alles aan gedaan hebben om het pak nog te krijgen. Bedankt

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?