Klacht Confetti Shopping Group: Beloven maar niet nakomen

Beste,

Op 30 januari een bestelling gedaan bij jullie tot op vandaag nog steeds niets ontvangen! Zelfs nog geen track en trace! Ondanks al mailverkeer met jullie ging het vorige week woensdag in behandeling genomen worden. Nu deze week nog eens gemaild en krijg opeens niets meer terug. Ondertussen al aantal keer gebeld en nu maar volhouden ! Ondertussen al 49 min aan de lijn gestart met 58 wachtende voor me zit ondertussen aan 28 wachtende voor me !
Echt te erg voor woorden !

Ik wil ten laatste vrijdag mijn pakken ontvangen of ik wil mijn geld terug! Wij vieren zaterdag carnaval en dreigen geen pakken te hebben! Mijn ordernummer 147031

Confetti shopping group
    Beste,

Conform mail van 1 februari vertrekken uw kostuums vandaag voor levering morgen!
    Corne Stedehouder
    Conform mail van 1 februari hebben we gewoon mail gekregen dat er een vertraging is van 3 werkdagen. Verder geen mail gekregen met verzending bevestiging en nochtans stond in de mail van 1 februari dat we rond middernacht ontvangen bij verzending. En als het 3 werkdagen zou zijn dan had het hier vandaag al moeten zijn . Ben benieuwd !
    Confetti Shopping Group
    Beste,

Zou u kunnen bevestigen dat het pakket is gearriveerd

fijn weekend gewenst
    Corne Stedehouder
    De pakken netjes ontvangen!

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?