Klacht Confetti Shopping Group: Bestelling niet ontvangen, geen reactie/info van bedrijf zelf

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 424480
Gebruiker
SC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een week geleden een bestelling geplaatst die binnen 24 geleverd zou worden.Een dag na de bestelling een mail gekregen dat een deel uit een extern magazijn moest komen en de hele bestelling de dag erna verstuurd zou worden. Daarna niets meer vernomen. 2 x een email gestuurd en een paar keer geprobeerd te bellen (maar na 15 minuten in de wacht met steeds hetzelfde muziekje de poging steeds weer opgegeven). Ik had een deel vd bestelling morgen al nodig en de rest met carnaval. Nu dus niets ontvangen, geen idee of en wanneer ik nog iets krijg. Geen mogelijkheid om de order in te zien of te annuleren. (Ben nu genoodzaakt om elders spullen te gaan kopen.)
Erg jammer dat een winkel die carnavalsspullen verkoopt niet voorbereid is op een toename aan bestellingen vlak voor carnaval. En erg vervelend om als consument totaal geen info of reactie te krijgen.

De oplossing

Informatie geven of de order uberhaupt nog geleverd gaat worden en zo ja wanneer, en anders de mogelijkheid geven tot annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Confetti Shopping Group is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk een groot gedeelte van de bestelling ontvangen. De factuur zou gecorrigeerd worden ivm de ontbrekende artikelen maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. De klacht is dus gedeeltelijk opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen