Klacht Confetti Shopping Group: Bestelling niet ontvangen, geen reactie/info van bedrijf zelf

sad Niet opgelost
SC

Een week geleden een bestelling geplaatst die binnen 24 geleverd zou worden.Een dag na de bestelling een mail gekregen dat een deel uit een extern magazijn moest komen en de hele bestelling de dag erna verstuurd zou worden. Daarna niets meer vernomen. 2 x een email gestuurd en een paar keer geprobeerd te bellen (maar na 15 minuten in de wacht met steeds hetzelfde muziekje de poging steeds weer opgegeven). Ik had een deel vd bestelling morgen al nodig en de rest met carnaval. Nu dus niets ontvangen, geen idee of en wanneer ik nog iets krijg. Geen mogelijkheid om de order in te zien of te annuleren. (Ben nu genoodzaakt om elders spullen te gaan kopen.)
Erg jammer dat een winkel die carnavalsspullen verkoopt niet voorbereid is op een toename aan bestellingen vlak voor carnaval. En erg vervelend om als consument totaal geen info of reactie te krijgen.

Informatie geven of de order uberhaupt nog geleverd gaat worden en zo ja wanneer, en anders de mogelijkheid geven tot annuleren.

Confetti Shopping Group is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

SC
Uiteindelijk een groot gedeelte van de bestelling ontvangen. De factuur zou gecorrigeerd worden ivm de ontbrekende artikelen maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. De klacht is dus gedeeltelijk opgelost.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?