Klacht Confetti Shopping Group: bestelling niet ontvangen en geen concrete reactie op e-mail

Bestelling geplaatst op 24 februari 2020. Nog steeds niks ontvangen. Na meerdere keren een e-mail te hebben verstuurd betreft de status van mijn bestelling krijg ik continu een reactie terug dat mijn pakketje binnen 1 werkdag verstuurd wordt. Er wordt ook geen reactie gegeven als ik aangeef in de e-mail dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld retour wil ontvangen.

mijn bestelling annuleren en mijn geld terug ontvangen.

Beste,

Wat vervelend heeft u een ordernummer voor ons?
    Ordernummer 248087
    Graag ontvang ik mijn geld zsm terug en wordt de bestelling geannuleerd.
    Beste,

De fabriek heeft diverse malen de levering uitgesteld
    Wij zullen uw bestelling annuleren en zorgen voor spoedige terugstorting
    Mochten wij het pakket niet meer kunnen tegenhouden kunt u deze weigeren aan de deur
    Vannacht een mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden wordt en dat ik mijn pakket voor €5.99 retour kan sturen. Ik ben niet van plan om €5.99 te gaan betalen voor retourkosten terwijl ik al ruim een week heb aangegeven mijn bestelling te willen annuleren. Ik zie nu dat via post-nl wordt aangegeven dat de bezorger onderweg is. Ik ga niet voor de kosten opdraaien en wil zsm mijn geld retour.
    Ik kan de bestelling namelijk niet weigeren aan de deur want ik heb een post NL afhaallocatie. Moet ik dan het pakketje niet ophalen? zodat die na zoveel retour wordt gezonden?
    Geachte,

Zoals ik gisteravond reeds netjes heb aangegeven kunnen wij niet garanderen dat het pakket kan worden tegengehouden. Geen man over boord u kunt weigeren dat is kosteloos of niet afhalen bij pakketshop is ook kosteloos.

Wel wil ik aantekenen dat ik het enigzins voorbarig vind dat u reageert ik ben niet van plan de retourkosten te betalen etc. etc.
    Ik had gisteren reeds aangegeven dat deze kan worden geweigerd, u geeft nu netjes aan pakketshop dan geef ik u netjes aan dat u het niet hoeft af te halen
    Bedankt voor u reactie. Ik ga het pakket niet ophalen bij afhaallocatie. Deze zal dan binnen een termijn retour worden gezonden door de afhaallocatie. Kunt u mij inzicht geven over wanneer de terugstorting van het geld gaat plaats vinden?
    Fijn,

Dan komt deze kosteloos terug hier gaat altijd een aantal dagen over heen
    Maar ik hou het persoonlijk in de gaten

Bedankt voor de communicatie

Fijne dag gewenst
    Goedemorgen,

Is er al meer bekend over mijn terugbetaling?
    Beste,

Pakket is nog niet retour
    We houden het in de gaten
    Goedemiddag,

Zoals in mijn mail stond omschreven die ik vanuit de pakketservice heb gekregen zou mijn pakket 20-03-2020 retour worden gestuurd. Is mijn pakket inmiddels retour gekomen en wanneer kan ik mijn geld terug ontvangen?
    Graag ontvang ik een reactie over de status van mijn retour gezonden bestelling en de betaling. Inmiddels is het 1,5 maand geleden dat ik mijn bestelling wou annuleren en tot nu toe nog steeds geen geld terug ontvangen
    Tot op heden heb ik nog geen reactie gehad over de status van mijn bestelling en ook niet mijn geld terug ontvangen. Op 26 én 31 maart heb ik een bericht gestuurd over de status van mijn bestelling en de betaling. Ik heb mijn pakket niet opgehaald bij de postnl locatie en ik de mail van postnl staat dat mijn bestelling 20/03/2020 retour is gestuurd. Graag wil zo spoedig mogelijk reactie anders ga ik vervolg stappen ondernemen.
    Goedemorgen,

Wij hebben elkaar van de week besproken en zijn tot de conclusie gekomen dat PostNL verzuimd heeft om uw niet afgehaalde pakket terug te sturen naar ons.
    Zoals afgesproken hebben wij gelijk actie ondernomen richting PostNL en hebben wij ervoor gezorgd dat het pakket weer retour is gekomen bij ons.
    Ook hebben wij gelijk het bedrag weer aan u teruggestort, zoals afgesproken.

Klacht is opgelost. Dank daarvoor

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?