Klacht Confetti Shopping Group: Confetti shopping group heeft duidelijk de zaakjes niet in orde.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 292396
Gebruiker
evnunen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een paar wéken geleden al een bestelling gedaan. Vervolgens kreeg ik de bestelling van iemand anders binnen. 1 uur en 9 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand van klantenservice aan de telefoon kreeg. Met excuses werd beloofd de bestelling met spoed te verzenden. Tot op de dag van vandaag nog niks gehoord en gezien! Vandaag weer geprobeerd te bellen, maar de verbinding wordt verbroken en live chatten is gesloten. Ze willen duidelijk geen klanten te woord staan. Morgen begint carnaval en we hebben geen complete outfit. Bedankt confetti shopping group

De oplossing

Uiterlijk morgen (9-2-2018) de bestelling in huis!

4 reacties

  1. Auteur
    evnunen
    Datum
    Ik heb nog steeds mijn bestelling ontvangen én nog geen enkele reactie van confetti stopping group gekregen! Ik wil graag contact en iig mijn geld terug. .
  2. Auteur
    evnunen
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben de sokken nooit ontvangen en hebben elders nieuwe aan moeten schaffen. Vervelend dat het zo gelopen is.

    E. van Heesch-van Nunen
  3. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste

    Wat vervelend om te horen ga direct zorgen voor terugstorting
    zou u aub willen bevestigen als dit is binnengekomen

    Excuses voor het ongemak
  4. Auteur
    evnunen
    Datum
    Geld is inmiddels teruggestort. Probleem opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
evnunen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen contact opgenomen met mij op welke manier dan ook! Ik heb het product ook niet ontvangen, maar wel de rekening betaald. Toen ik contact probeerde op te nemen, kreeg ik een bandje en werd daarna de verbinding verbroken. Zeer slecht!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen