Klacht Confetti Shopping Group: Confetti shopping group heeft duidelijk de zaakjes niet in orde.

evnunen

Een paar wéken geleden al een bestelling gedaan. Vervolgens kreeg ik de bestelling van iemand anders binnen. 1 uur en 9 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand van klantenservice aan de telefoon kreeg. Met excuses werd beloofd de bestelling met spoed te verzenden. Tot op de dag van vandaag nog niks gehoord en gezien! Vandaag weer geprobeerd te bellen, maar de verbinding wordt verbroken en live chatten is gesloten. Ze willen duidelijk geen klanten te woord staan. Morgen begint carnaval en we hebben geen complete outfit. Bedankt confetti shopping group

Uiterlijk morgen (9-2-2018) de bestelling in huis!

evnunen
    Ik heb nog steeds mijn bestelling ontvangen én nog geen enkele reactie van confetti stopping group gekregen! Ik wil graag contact en iig mijn geld terug. .
    Beste heer/mevrouw,

Wij hebben de sokken nooit ontvangen en hebben elders nieuwe aan moeten schaffen. Vervelend dat het zo gelopen is.

E. van Heesch-van Nunen
    Confetti Shopping Group
    Beste

Wat vervelend om te horen ga direct zorgen voor terugstorting
    zou u aub willen bevestigen als dit is binnengekomen

Excuses voor het ongemak
    evnunen
    Geld is inmiddels teruggestort. Probleem opgelost.

evnunen
Er is geen contact opgenomen met mij op welke manier dan ook! Ik heb het product ook niet ontvangen, maar wel de rekening betaald. Toen ik contact probeerde op te nemen, kreeg ik een bandje en werd daarna de verbinding verbroken. Zeer slecht!

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?