Opgelost door Confetti Shopping Group: Erg te laat/ geen levering product?

sad Opgelost
Knippers

Ik heb op 8 februari een carnavalsproduct bestelt voor bijna +- 100,-. Mijn bestelling zou geleverd zijn in 2-3 werkdagen (Woensdag 13 februari). Maandag 11 februari kreeg ik een mailtje. Hierin stond dat de order nog niet compleet was omdat hij uit een extern magazijn moest komen. Hierin werd beloofd dat her product in 3 werkdagen werd verzonden (Donderdag 14 februari). Dit is niet gebeurd. Hierna nog telefonisch contact gehad en het zou dezelfde dag nog verstuurd worden maar dit is ook niet gebeurd. De dag erna heb ik een mail verstuurd over wanneer ik mijn bestelling kon verwachten maar hier heb ik 5 dagen later nog geen reactie op gekregen. Ik wil graag mijn bestelling nog ontvangen aangezien ik hem snel nodig hebt.

Het product optijd en snel leveren.

Confetti Shopping Group is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nu 26 februari en nog steeds niets ontvangen
    1 mrt geprobeerd telefonisch contact te leggen. 53 wachtende voor mij😕

Knippers
Uiteindelijke oplossing Nadat ik zelf een aantal keren heb gebeld en het pakket niet gekregen heb..... kreeg ik het geld terug gestort.