Opgelost door Confetti Shopping Group: Erg te laat/ geen levering product?

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 351449
Gebruiker
Knippers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 8 februari een carnavalsproduct bestelt voor bijna +- 100,-. Mijn bestelling zou geleverd zijn in 2-3 werkdagen (Woensdag 13 februari). Maandag 11 februari kreeg ik een mailtje. Hierin stond dat de order nog niet compleet was omdat hij uit een extern magazijn moest komen. Hierin werd beloofd dat her product in 3 werkdagen werd verzonden (Donderdag 14 februari). Dit is niet gebeurd. Hierna nog telefonisch contact gehad en het zou dezelfde dag nog verstuurd worden maar dit is ook niet gebeurd. De dag erna heb ik een mail verstuurd over wanneer ik mijn bestelling kon verwachten maar hier heb ik 5 dagen later nog geen reactie op gekregen. Ik wil graag mijn bestelling nog ontvangen aangezien ik hem snel nodig hebt.

De oplossing

Het product optijd en snel leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Confetti Shopping Group is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Knippers
    Datum
    Nu 26 februari en nog steeds niets ontvangen
  2. Auteur
    Knippers
    Datum
    1 mrt geprobeerd telefonisch contact te leggen. 53 wachtende voor mij😕

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Knippers
Datum
Uiteindelijke oplossing Nadat ik zelf een aantal keren heb gebeld en het pakket niet gekregen heb..... kreeg ik het geld terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
sad