Opgelost door Confetti Shopping Group: geen goede klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 264633
Gebruiker
oduwa
Datum
6 reacties

Details

De klacht

maandag 12 juni schoenen besteld en betaald ik heb een mail ontvangen of ik contact wil opnemen geen info over verzending van artikelen
telefonisch en via mail onbereikbaar

De oplossing

contact opnemen of zsm geld terugstorten

6 reacties

  1. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Geachte heer Andre,

    Wij hebben u een email verstuurd om contact op te nemen daar het doorgegeven telefoonnummer geen bestaand telefoonnummer is. Wij konden u dus buiten de mail niet bereiken, mogelijk wilt u zo vriendelijk zijn om telefonisch contact op te nemen op 0570 855 955

    Met vriendelijke groet,
    Confetti shopping group
  2. Auteur
    oduwa
    Datum
    Hallo ik heb op dinsdag opgebeld en na 20 minuten wachten opgehangen
    graag wil ik weten of ik de bestelling kan annuleren en dat kan ook via de mail
    waar ik trouwens ook geen antwoord op krijg
    gr andré van zelst
  3. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u getracht te bellen om te vragen wat de uiterlijke levertijd was?
    Wilt u ze nog ontvangen

    MVG


  4. Auteur
    oduwa
    Datum
    Hallo
    nee ik wil de bestelling annuleren en dat het geld word teruggestort op bankrekening
    gr andré van zelst
  5. Auteur
    oduwa
    Datum
    Beste graag reageren anders ga ik juridische stappen ondernemen
    simpel het betaalde bedrag terugstorten volgens de garantie voorwaarden
    gr andré
  6. Auteur
    Confetti shopping group
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Andre,

    Geen enkel probleem gaan we voor u regelen

    Fijne dag gewenst

Uiteindelijke oplossing

Auteur
oduwa
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik heb gevraagd of de order geannuleerd kon worden en vandaag is het betaalde geld teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?