Opgelost door Confetti Shopping Group: Geen idee waar mijn order is, na betaling (11-2-2020!) nooit meer iets gehoord!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 425717
Gebruiker
VoorCarnaval#2020
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb 11 februari een bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden helemaal niets vernomen. Ik heb geprobeerd te bellen, maar na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan maar een mail gestuurd. Ook daar heb ik niets geen persoonlijke reactie op gehad (alleen een ontvangstbevestiging). De mail is 18 februari verzonden.
Slechte service!

De oplossing

Inmiddels is het pakketje al zo verlaat dat ik er niets meer aan heb! Het liefste zou ik meteen mijn geld terug hebben.
Het bedrijf zou in ieder geval zeker contact op moeten nemen met mij.

8 reacties

  1. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste,

    Wij zien dat u op 13 februari het bericht heeft gekregen dat het pakket op de 14de zou worden verzonden
    Het pakket is dan ook overgedragen aan PostNL zoals te volgen is in de postnl app, echter blijft het dan hangen bij hun
    Wilt u nog een nieuwe ontvangen
  2. Auteur
    VoorCarnaval#2020
    Datum
    Hallo,

    U heeft inderdaad de 13de een bericht verstuurd dat het de 14de verzonden zou worden. Uw bedrijf zou een mail sturen als het pakket verzonden is. Deze mail heeft u niet gestuurd. Vervolgens zou een mail van post.nl komen met de T&T code. Ook die hebben wij nooit ontvangen. Wij zijn op de 16de en 20ste bij het ophaalpunt geweest en daar is geen pakket aangekomen.
    Graag zou ik het betaalde bedrag retour gestort zien.
  3. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste Car,

    Ok nu begrijpen wij het.
    De bovenstaande koptekst doet een ander beeld schetsen, hierdoor ben ik op het verkeerde been gezet.
    Wij gaan dit oplossen, eerst zullen we achterhalen waar het pakket is gebleven en deze terug vorderen en u voorzien van uw geld
  4. Auteur
    VoorCarnaval#2020
    Datum
    Hallo,
    10 februari is het geld van onze rekening overgeboekt op uw rekening. Wij hebben geen pakket ontvangen. U geeft aan dat u eerst wilt achterhalen waar het pakket is gebleven. Voor ons is dit niet relevant. Graag zouden we snel het bedrag retour krijgen.
  5. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste,

    Helaas krijgen we geen reactie op onze vorige mail over de koptekst.
    Wij verwachten uiterlijk morgen reactie postnl
  6. Auteur
    VoorCarnaval#2020
    Datum
    Hallo,
    ik hoop dat u morgen reactie krijgt van post NL. Ongeacht de uitkomst van de deze reactie zie ik graag spoedig het bedrag retour op mijn rekening.
  7. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Helaas hebben we nog steeds geen reactie van postNL
    Maar zijn van mening dat wij u niet kunnen laten wachten en hebben het geld al teruggestort
  8. Auteur
    VoorCarnaval#2020
    Datum
    Het geld is overgemaakt, waarvoor dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VoorCarnaval#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is terugbetaald. Duurde echter erg lang voordat tot terugbetaling werd overgegaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?