Klacht Confetti Shopping Group: Geen informatie over hoe en wanneer je je pakket kan verwachten.

Koen121

Telefonisch te lange wachtrijen, waardoor ik geen mogelijkheid heb om in contact te komen. Ook de mail wordt niet beantwoord.
Ik wil heel graag weten of de bestelling deze week nog wordt geleverd, want na carnaval heb ik er natuurlijk niks meer aan.

Ik heb de bestelling gisteravond gedaan en het zou volgens de site maximaal 72 uur duren om het te leveren, maar ik wordt nergens van op de hoogte gesteld.

Telefonisch contact of over de mail met informatie over datum dat mijn pakket geleverd wordt.

Confetti shopping group
    Geachte,

Wat wilt u van ons weten het klopt dat het 72 uur duurt
    Welke extra informatie wenst u?

Met vriendelijke groet
    Koen121
    Inderdaad of dit daadwerkelijk klopt, want ik heb deze outfits voor zaterdagmiddag nodig.
    Na aanleiding van een paar wat mindere recensies te hebben gelezen begon ik me zorgen te maken.
    Confetti shopping group
    Wij doen enkel in de afgelopen 2 weken ruim 60.000 zendingen en natuurlijk gaan daar ook zaken niet goed in en dan melden mensen dit terecht of soms ook onterecht
    Koen121
    Zou u voor mij bijgevoegd ordernummer kunnen controleren?
    Als daar al enige details over zijn.

Alvast bedankt.

Goedemiddag,

Is er al iets bekend over mijn bestelling? Ordernummer is bijgevoegd in voorgaand bericht.

Koen
    Koen121
    Graag wil ik z.s.m. contact om de status van mijn bestelling te achterhalen.
    Koen121
    Graag wil ik vragen of jullie mijn ordernummer kunnen controleren en mij hierover informeren.
    Ordernummer: 1152966

Mvg,
    Koen
    Koen121
    Graag antwoord voordat jullie weekend hebben...
    Koen121
    Vandaag zou ik een statusupdate van mijn bestelling ontvangen. Ook dit is niet gebeurd ;(
    Koen121
    Eventueel kan ik het morgen zelf nog ophalen ergens in nederland.

Ook een klacht indienen over Confetti Shopping Group?